حراج آخر سال

تفاوت قرص های ظرفشویی فینیش

Finish یکی از برندهای معروف در حوزه محصولات ظرفشویی می باشد. این کارخانه در دهه 50 میلادی کار خود را آغاز کرد و یکی از بزرگترین تولید کننده انواع پودرو مایع مخصوص ماشین های ظرفشویی در جهان به شمار می رود و محصولاتش را در بیش از 40 کشور دنیا به علاقه مندان عرضه می کند‏. ‏ما در این مقاله سعی بر آن داریم تا با نقد، بررسی و درج تفاوت 4 مدل محبوب این برند راهنمای شما برای انتخاب بهتر و مقرون به صرفه باشیم.

در ابتدا ر نظر داشته باشید تعداد بسته بندی های این محصولات متفاوت است و بسته به نیازتان می توانید تعداد مختلف آن ها را خریداری کنید. این محصولات اندازه ثابتی دارند و به گونه ای طراحی شده اند که با تمام برندهای ماشین ظرفشویی سازگاری دارند. علاوه بر قدرت شویندگی، مواد افزودنی و کمک کننده شستشو هم دارند که سبب شده قدرت بالاتری در شستشو و ضدعفونی ظروف کثیف داشته باشند.

انواع قرص فینیش

مشاهده ادامه قرص ماشین ظرفشویی فینیش

مدل کلاسیک Finish Classic

این مدل از محصولات همانطور که از اسمشان پیداست از مدل های ساده این برند بوده و قیمت آن از بقیه مدل ها پایین تر می باشد، در استفاده از آنها باید حتما از جلا دهنده (براق کننده) و نمک استفاده کنید. این محصول قابلیت نصف شدن دارد.

مدل کوانتوم  Finish Quantum:

مدل «Quantum» با قابلیت‌های تمیزکنندگی فوق‌العاده، سفیدکنندگی، براق کنندگی، چربی و لکه‌زدایی جلوگیری از رسوب آهک در ماشین ظرف‌شویی و عملکرد نمک ظرف‌شویی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شست‌وشوی ظروف است و نیازی به استفاده از جلا دهنده در کنار این قرص نمی باشد. برای استفاده از آن نیازی به جداکردن پوشش قرص نیست، قابلیت حل شدن پوشش در آب خواهد بود.

این کپسول دارای نمک ظرفشویی است که از رسوب آهک در ماشین ظرفشویی جلوگیری کرده و آن را جرم زدایی می کند. داشتن این ویژگی شما را در خرید و استفاده نمک ماشین ظرفشویی بی نیاز کرده و در نتیجه از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه خواهد بود.

قدرت تمیزکنندگی بسیار بالای قرص، انواع لکه ها را از روی ظروف پاک کرده و هیچ آسیبی به آن ها نمی زند و روی آن ها خط و خش نمی اندازد. همچنین به راحتی در آب حل شده و در سخت ترین آب های موجود در کشورمان نیز به خوبی عمل می کند.

این محصول به دلیل داشتن کیفیت بالا و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا، مورد تایید انواع تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان هستند و با انواع ماشین های ظرفشویی AEG , BOSCH , BEKO, LG, SIEMENS  وغیره نیز سازگاری دارند.

مطالعه مقاله نحوه استفاده از قرص فینیش

مدل آل این وان Finish All in one:

این مدل نهایت اثر بخشی را در اولین شستشو داشته و با قدرت تمیز کنندگی قوی باعث از بین بردن روغن ها خواهد شد.

قرص ماشین ظرفشویی آل این وان
قرص آل این وان

توصیه زز زاگرس درکنار استفاده از این مدل استفاده از جلا دهنده و نمک می باشد. این نوع نیز قابلیت نصف شدن دارد.

مدل آل این وان ماکس Finish All in one Max:

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس 100 عددی FINISH

مدل آل این وان ماکس از مدل همه کاره فینیش می باشد و انتخاب خوبی برای مصارف روزانه است. در هنگام استفاده از این مدل نیازی به استفاده از جلا دهنده ظروف نمی باشد ولی در صورت لکه داشتن ظروف خود بعد از شستشو می توانید از جلا دهنده در کنار این محصول استفاده کنید.

مقایسه ی دو مدل All in one و Quantum

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که تفاوت مدل کوانتوم با نوع معمولی این برند چیست؟ برای پاسخ به این سوال شباهت ها و تفاوت های آن ها را بررسی می کنیم.

هردوی این قرص ها محافظ فیلتر ماشین ظرفشویی بوده و از ایجاد رسوب جلوگیری می کنند. همچنین از نظر تمیز کردن روغن، سفید کنندگی و محافظت از ظروف عملکرد یکسان و مشابهی دارند.

تفاوتی که میان کوانتوم و سایر قرص ها وجود دارد در قدرت لکه بری و براق کنندگی آن هاست و به دلیل داشتن فولاد ضد زنگ و همچنین ترکیب شدن همزمان ژل و پودر، قدرت لکه بری بیشتری داشته و بهتر از سایر قرص ها ظروف را براق می کنند.

دیدگاه‌ها ۳

    farzaneh_hosseini@gmail.com

    خیلی راهنمای خوبی بود.. من الان فهمیدم فرق بین قرصای فینیش رو... زاگرس همیشه کارت درسته

کد تأیید با موفقیت ارسال شد