حراج آخر سال

تفاوت بادی اسپلش، بادی میست و اسپری بدن

همه ما به دنبال راهی برای خوشبو نگه داشتن بدن و جلوگیری از بوی نامطبوع عرق کردن هستیم. به همین منظور امروزه انواع اسپری های خوشبو کننده و ضد عرق که به راحتی قابل حمل هستند؛ برای استفاده آقایان و خانم ها تولید شده است و به دلیل استفاده آسان، تاثیر گذاری سریع و ماندگاری مطلوب مورد محبوبیت مصرف کنندگان واقع شده اند. در این مطلب از سری مقالات آموزشی زز زاگرس به تفاوت بادی اسپلش، بادی میست و اسپری بدن و سایر محصولات ضد عرق که فرمولاسیون و نحوه عملکردشان با یکدیگر متفاوت است می پردازیم.

مطالعه مقاله: راهنمای خرید هدیه روز مادر و زن

درست است که تعریق بخاطر فعالیت کردن، اضطراب، استرس، گرما و کار کردن واکنش معمولی و سالم بدن است که سبب تنظیم دمای بدن و خنک شدن آن می شود و فواید بسیاری برای بدن دارد؛ اما به دلیل رطوبتی که ایجاد می کند و بوی نامطبوعی که دارد باعث احساس خجالت در فرد و عدم اعتماد به نفس در جمع های دوستانه، محیط کار، دانشگاه و… می شود و حس آزاردهنده ای را در فرد ایجاد می کند. همچنین لکه زرد و خیسی که در لباس ایجاد می کند برای هیچکس خوشایند نیست.

حال که در مورد تفاوت بادی اسپلش، بادی میست، اسپری بدن و انواع ضد تعریق می خواهیم صحبت نماییم. ابتدا سراغ دئودورانت ها می رویم.

مشاهده ادامه محصولات اسپری ضد تعریق

دئودورانت، بهترین راه برای احساس طراوت و پخش رایحه خوش

عرق کردن به خودی خود بد بو نیست. اینکه چرا عرق بوی بد می دهد دلیلش وجود باکتری ها در سطح پوست است. دئودورانت با ساختار آنتی باکتریال، باکتری هایی را که سبب بوی نامطبوع تعریق می شود از بین برده و با خوشبو نگه داشتن زیربغل از بوی آزار دهنده و بد عرق جلوگیری می کند. این اسپری بدن فرایند عرق کردن را از بین نمی برد، تنها رفع کننده بوی بد است و حس خوشایندی از تازگی و تمیزی در طول روز ارائه می دهد.

با توجه به اینکه پوست ناحیه زیربغل بعضی از افراد حساس است؛ ممکن است هنگام استفاده از محصولات بهداشتی ضد تعریق دچار التهاب، سوزش و قرمزی شود. این حساسیت به دلیل استفاده از ترکیبات الکل، آلومینیوم و عطر در ساخت این محصولات است. این مشکل با بکار بردن محصولات هیپو آلرژیک و فاقد الکل، آلومینیوم و رایحه حل می شود و فقط با یکبار امتحان متوجه برطرف شدن حساسیت خواهید شد.

مشاهده ادامه محصولات دئودورانت

کدام برای من مناسب است؟ ضد تعریق یا دئودورانت؟

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که غدد عرق شما فعال و از میزان تعریق نسبتا بالایی برخوردار و از رطوبت و لکه در لباس هایتان خسته شده اید؛ بهتر است از یک ضد عرق استفاده کنید. اما اگر تنها مایل به رفع بوی بد عرق هستید؛ استفاده از دئودورانت یا خوشبو کننده را به شما پیشنهاد میکنیم.

بهترین زمان و نحوه استفاده از محصولات ضد عرق و دئودورانت

قبل از استفاده خوب تکان دهید. دلیل این امر ترکیب شدن یکسان و یکنواخت مواد موجود در اسپری مانند آلومینیوم است. سپس با فاصله 15 سانتی متری از ناحیه تمیز و خشک زیربغل نگه داشته، اسپری کنید و صبر کنید تا کاملا خشک شود و لباستان را بپوشید. بهترین زمان استفاده از این محصولات وقتی است که تازه از حمام آمده اید و پوستتان کاملا تمیز است چرا که در این زمان دوام خوبی خواهد داشت و اثر آن تا مدت زمان زیادی بر روی پوست باقی می ماند.

تفاوت بادی اسپلش و بادی میست چیست؟

بادی میست و بادی اسپلش از جدیدترین محصولات آرایشی هستند که برای خوشبو کردن بدن کاربرد دارند و استفاده از آن ها عطر دلنشینی بر پوست باقی می گذارد. به همین سبب امروزه در کیف آرایشی اکثر خانم ها وجود دارد و رضایت مصرف کنندگان را کسب کرده است.

این محصولات نوعی اسپری خوشبو کننده بدن می باشند که علاوه بر عطر، حاوی روغن های گیاهی و ترکیبات طبیعی برای نرم و مرطوب نگه داشتن پوست بدن و تغذیه بافت آن است. در مقایسه با عطرها، رایحه ملایم و سبک تری دارند و برخلاف عطرها باعث خارش یا حسایت پوستی نمی شود و آسیبی به پوست نمی رسانند.

بادی میست (body mist) و بادی اسپلش (body splash) هر دو در یک گروه جای گرفته و تنها تفاوت آن ها این است که بادی میست ماندگاری بیشتری داشته و احساس طراوت و حس خوب را دو چندان می کند. این محصولات به صورت مستقیم بر پوست بدن اسپری می شوند؛ پوست را در طول روز خوشبو نگه می دارند و با عطر ملایم مانع از اذیت فرد می شوند.

دیدگاه‌ها ۲

کد تأیید با موفقیت ارسال شد