حراج آخر سال

10 ایده جذاب برای هدیه روز پدر

خرید هدیه روز پدر  ” Father’s Day Gift ” برای پدرانمان که تکیه گاه مطمئنی برای فرزندان هستند و بدون شک مهم ترین فرد زندگی همه ما هستند اهمیت زیادی دارد. درست است که این روز به اندازه روز مادر و روز ولنتاین مورد توجه قرار نمی گیرد؛ اما با توجه به اینکه سالی یکبار اتفاق می افتد هر پدر و مردی دوست دارد که نزدیکانش این روز را به خاطر داشته باشند. همه پدران بدون توجه به اینکه چه جایگاهی در جامعه داشته باشند ارزشمند هستند

بنابراین خرید هدیه روز مرد برای همسر ، پدر و پدر بزرگ قضیه ای در خور توجه است. درست است که دریافت کادو از فرزندان و همسر، مردان را عمیقا خوشحال خواهد کرد؛ اما خرید هدیه ای خاص برای روز مرد نشانی از علاقه و قدردانی به آن هاست. همچنین سبب می شود تا آن را برای همیشه نزد خود نگه دارند و از این طریق روزی فراموش نشدنی را برایشان ثبت خواهید کرد.

هدیه ای خاص برای روز مرد

هدیه روز پدر در چه روزی باید داده شود ؟! در کشور ما روز مرد و پدر در 13 رجب مصادف با زادروز حضرت علی ابن ابیطالب ( ع ) گرامی داشته می شود. این روز در تقویم 1399 مصادف با 7 اسفند ماه است. در این مناسبت خرید هدیه برای مردان بهترین بهانه برای خوشحال کردن آن ها و یادآوری اینکه لایق بهترین ها هستند می باشد. همچنین پدران نه فقط یک روز بلکه تمام روزها سزاوار یادآوری هستند. روز پدر یهانه ایست برای دادن هدیه خاص برای 4 مرد مهم زدنگیتان که می تواند پدربزرگ، پدر، پدرشوهر و همسرتان به پاس تمام قدردانی از حمایت ها و زحماتشان .

کادوی ارزان و هدیه ارزان قیمت برای مرد

بهترین هدیه روز مرد برای همسرم چیست؟ چه چیزی مناسبی می توان به عنوان ” men day gift “ تهیه کنیم ؟از جمله سوالاتی است که در این روز ارزشمند ذهنمان را به خود مشغول می کند. درست است که انتخاب کادو برای آقایان کمی دشوار به نظر می رسد؛ اما خرید اینترنتی کادو روز مرد آسان ترین و سریع ترین روش خرید را برای شما فراهم خواهد کرد.

ایده برای روز مرد

در ادامه چند ایده برای روز مرد را برای شما گردآوری کرده ایم تا بتواند راهنمای خرید کادو روز پدر برای شما باشد.

اصلاح موهای صورت از جمله اقدامات همیشگی آقایان برای آراسته به نظر رسیدن می باشد. اما به مرور زمان خشک تراشیدن صورت سبب آسیب پذیر و حساس شدن بافت پوست می گردد.

مشکلات پوستی نظیر التهاب، سوزش، قرمزی و جوش را به دنبال دارد. به همین سبب تهیه پک بهداشتی اصلاح شامل فوم و ژل اصلاح، تیغ و یدک اصلاح و افتر شیو گزینه خوبی برای هدیه روز پدر به نظر می رسد.

این محصولات اصلاحی روان و آسان و بدون التهابات پوستی را برای آقایان فراهم می کنند. برندهای ژیلت، نیوآ و آرکو در این زمینه محصولات متنوع و با کیفیت بالا را روانه بازار کرده اند.

داشتن بدنی خوشبو در طول روز موضوعی است که برای آقایان خوش پوش و با اعتماد به نفس بالا مهم می باشد. همه مردان دوست دارند که رایحه ای خوشایند از آن ها به مشام همه برسد.

انواع ضد تعریق ها در قالب اسپری، رول و استیک برای جلوگیری از تعریق و بوی نامطبوع آن در طول روز طراحی شده اند. این محصولات با خشک و تمیز نگه داشتن زیربغل حس تمیزی درست مانند وقتی که تازه از حمام آمده ایم را به مصرف کننده القاء می کنند.

بنابراین کادو دادن پک اسپری بدن برای مردانی که به ظاهر آراسته و داشتن عطر و بویی خوش اهمیت می دهند ایده آل خواهد بود. همچنین قرار دادن یک بادی اسپلش مردانه در این پک که نوعی اسپری خوشبو کننده بدن است جذابیت کادو را چند برابر می کند. گارنیر، نیوآ، لورآل و رکسونا با تولید انواع ضد تعریق ها مورد محبوبیت اکثر مصرف کنندگان واقع شده اند.

دیدگاه‌ها ۰

کد تأیید با موفقیت ارسال شد