حراج آخر سال

راهنمای خرید بهترین هدیه شب یلدا

قرن ها است که ایرانیان شب یلدا که همان شب اول زمستان است را در کنار هم جشن می گیرند و در این شب طولانی سال با خرید هدیه شب یلدا به فکر شاد کردن دل های پدران، مادران و فرزندان خود هستند. پس از شب یلدا روزهای کوتاه جایشان را با روزهای طولانی تر عوض می کنند.

از ایام قدیم این شب یک شب به یاد ماندنی پر از هدیه یلدا برای نوعروسان، دامادان، دختر و پسران با انواع تزیین تم یلدا می باشد و این بهانه ایست برای شاد کردن همدیگر در چنین شب زیبایی. ایران کشوری با فرهنگ ها و آداب و رسوم غنی و کهن است. خانواده های ایرانی برای یلدا یا همان شب چله نیز رسم و رسومات خاصی دارند. این رسم و رسوم ها در شهرهای مختلف یکسان نیستند اما وجه اشتراک زیادی دارند.

خانواده ها در این شب در خانه پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها و افراد مسن دور هم جمع می شوند و بر پا کردن میز یلدا و یا سفره پر از تنقلات زمستانی طولانی ترین شب سال را با گفتگو و آرزوهای خوب برای یکدیگر یک خداحافظی عالی از پاییز و خوشامد گویی گرم به زمستان سپری می کنند.

5 پیشنهاد عالی برای خرید هدیه شب یلدا

در این جشن باستانی، هدیه شب یلدا از دیرباز مرسوم می باشد؛ که از این طریق ایرانیان با خرید یک کادو کوچک برای همسر، پدر، مادر، فرزندان، دوستان و عزیزانشان عشق و محبت خود را به آن ها تقدیم می کنند. ما در این مقاله برای تهیه یک کادوی مناسب برای یلدا 5 ایده جذاب و عالی برای شما داریم که در ادامه به آن اشاره میکنیم.

محصولات مراقبت از مو

یکی از بزرگترین دغدغه افراد از جمله خانم ها مشکل ریزش مو و عدم آراستگی و موخوره آن ها می باشد. برای هدیه شب یلدا چه چیزی بهتر از محصولات مراقبتی مو است؛ که بتواند سلامتی و زیبایی مو ها را تضمین نماید. انواع ماسک مو، کرم مو و روغن مو میتواند یک کادوی کاربردی و جذاب برای عزیزان شما باشد. این محصولات موهایی رام و به دور از الکتریسیته ساکن به ارمغان می آورند و هدیه ای بی نظیر برای تقویت و تغذیه مو ها خواهند بود.

محصولات آرایشی

کادو شب یلدا برای عروس

انواع کادو شب یلدا برای خانم ها، هدیه ای است که هرگز محبوبیت خود را از دست ندهد و مورد کاربرد و استفاده همیشگی قرار گیرد. لوازم آرایشی از جمله هدیه هایی است که می تواند به یک سوپرایز اساسی برای کادوی شب یلدا تبدیل شود. از دختران جوان تا مادربزرگ ها حتی اگر اهل آرایش هم نباشند چند قلم وسایل در کیف شان پیدا خواهد شد.

انواع کرم پودر، کانسیلر، رژ لب، پنکیک و سایه چشم اگر با توجه به سلیقه و رنگ پوست هر شخص انتخاب شود، می تواند یک هدیه مناسب برای بانوان باشد. می توانید یک پک جذاب با ریمل، خط چشم، رژ لب و کرم پودر درست کرده و در یک جعبه شیک به همسر یا مادر خود در طولانی ترین شب سال هدیه دهید.

محصولات آرایشی بهداشتی آقایان

پک جذاب و ویژه برای کادو شب چله شامل محصولات کامل اصلاح از جمله تیغ و یدک اصلاح، ژل و فوم اصلاح و انواع افترشیو های ژیلت، نیوآ و دورکو بهترین کادو برای آقایانی است که به بهداشت و آراستگی خود اهمیت می دهند. یک جعبه با انواع خوشبو کننده ها چون رول و اسپری ضد تعریق و انواع بادی اسپلش ها می تواند همسر و پدرتان را در این شب بلند شگفت زده نماید.

محصولات مراقبت پوست

ایده هدیه برای شب یلدا

امروزه خانم ها و آقایان توجه ویژه ای به پوست خود می کنند. پوست بی عیب، درخشان، مرطوب و عاری از چین و چروک آرزوی هر خانم و آقایی است. انواع کرم مرطوب کننده، بی بی کرم، ماسک صورت و آرایش پاک کن می تواند بهترین پیشنهاد برای هدیه افرادی باشد که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند.

می توانید با ایجاد پک مراقبت از پوست شامل کرم دور چشم، کرم ضد چروک و ضد آفتاب مناسب با رده سنی پدر یا مادر خود، آن ها را در این شب سوپرایز کنید. می تواند با انتخاب چندین محصول از یک برند همچون محصولات نوتروژینا، محصولات بادی شاپ ، لورآل، نیوآ و غیره ارزش پک هدیه خود را بالا ببرید.

مسواک برقی یک هدیه رویایی

بی شک هدیه ای که بتواند مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا باشد و در عین حال به حفظ سلامتی بدن علی الخصوص دهان و دندان کمک کند یک کادو جنجالی و رویایی خواهد بود. مسواک برقی های اروال بی در انواع مدل های هوشمند، ویتالیتی و … می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. یک مسواک برقی هوشمند خصوصیات منحصربه فردی دارد. تایمر هشدار دهنده و قابلیت اتصال به تلفن همراه از جذابیت های این محصول می باشد.

مسواک برقی های اورال بی در طرح های کارتونی برای کودکان می تواند یک هدیه شب یلدای هیجان انگیز باشد.

تنقلات

بیشتر شادی و نشاط شب یلدا به خوراکی ها و تنقلاتی است که در سفره ها می گذارند. این یک رسم است. لذا انواع شکلات کادویی، شکلات ها و کاکائو های تلخ، بیسکویت و ویفر اولکر، الیت و اتی در کنار یک شاخه گل می تواند شیرینی این شب را بیشتر کند و در کنار هدیه شب یلدا جالب دیده شود.

خرید هدیه شب یلدا ارزان

در زمان خرید هدیه شب یلدا مهمترین مساله ای که می تواند سردرگم کننده باشد انتخاب بهترین فروشگاه عرضه کننده این محصولات می باشد. پیدا کردن فروشگاهی که دارای محصولات اصل و اورجینال باشد و بتواند خاطره ی خوشی از خرید کادو شب چله بر جای بگذارد؛ کار دشواری است. وب سایت زز زاگرس از بزرگترین وارد کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان و آقایان است که تمامی محصولات خود را بدون واسطه و به طور مستقیم وارد کشور می کند.

همچنین در این فروشگاه هدیه روز ولنتاین، هدیه روز مادر و روز پدر و انواع مناسبتهای دیگر را می توانید بیابید و در باکس هدیه ی خود جای دهید.

انتخاب و خرید بهترین هدیه شب یلدا و پکیج های ویژه هدیه شب چله برای نو عروسان آقایان و بانوان، تم یلدا برای نو عروس، دختر، پسر، مادر و پدر در زز زاگرس!

دیدگاه‌ها ۰

کد تأیید با موفقیت ارسال شد