حراج آخر سال

چطور بهترین کرم مرطوب کننده انتخاب کنیم ؟

کرم های مرطوب کننده گارنیر

 آیا تا کنون به این فکر کرده اید که کرم مرطوب کننده چه مارکی خوبه ؟  آیا فواید استفاده از آنها را می دانید؟ کدام نوع از این محصولات با پوست شما سازگار است؟

در این مقاله ما قصد داریم شما را با خواص استفاده از این نوع محصولات آشنا کرده و برندهای سرشناس در تولید انواع این نوع کرم دست و صورت را برای شما معرفی نماییم؛ پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید:

مرطوب نگه داشتن پوست از مهم ترین نیازهای بافت پوست به شمار می رود؛ چرا که پوستی که رطوبت خود را از دست می دهد؛ بیش از حد خشک شده و در نتیجه چین و چروک و خطوط نازک نمایان می شود و دچار پیری زودرس می گردد.

یک کرم مرطوب کننده خوب آب موجود در پوست را حفظ می کند و باعث شادابی، سالم و صاف ماندن پوست می شود.

همچنین از پوست در مقابل آب و هوای سرد و نور مخرب آفتاب محافظت می کند و آسیب عوامل بیرونی را به حداقل می رساند.

این محصولات باعث افزایش انعطاف پذیری پوست شده و درخششی طبیعی و ظاهری سالم به پوست صورت می بخشند.

مطالعه مقاله : کرم مرطوب کننده برای پوست خشک، حساس و فواید آن

بر اساس توصیه متخصصان پوست نه تنها افرادیکه پوست خشکی دارند؛ بلکه همه با هر نوع تیپ پوستی، حتی پوست های چرب، باید از یک محصول مناسب با جنس پوست خود استفاده کنند.

در ادامه این مبحث قصد داریم با معرفی دو برند مطرح جهانی نیوآ و گارنیر راهنمای شما در انتخاب و خرید بهترین نوع محصولات مراقبت از پوست برا صورتتان باشد، در نظر داشته باشید در بین محصولات عرضه شده در بین لین دو برند شما آنچه سازگار با پوستتان هست را خواهید یافت.

معرفی کرم مرطوب کننده های گارنیر

برند گارنیر در تولید محصولات ( Botanik Krem  ) خود از مواد کاملا طبیعی استفاده می کند و به منظور محافظت از محیط زیست، برای ظروف این محصولات از موادی استفاده می کند که صد درصد قابل بازیافت است و آسیبی به محیط زیست نمی رساند.

کرم مرطوب کننده گارنیر حاوی 96 درصد مواد طبیعی و کاملا گیاهی است و پوست را تا 48 ساعت فوق العاده مرطوب نگه می دارد.

همچنین با خاصیت نفوذ پذیری، پوست را به طور عمیق تغذیه و مواد مغذی مورد نیاز آن را به لایه های زیرین پوست می رساند ، برای همین گارنیر یکی از بهترین نوع موجود در بازار است.

آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در ترکیبات این محصول از پوست در برابر رادیکال های آزاد و آسیب های بیرونی محافظت می کند؛ اثر این عوامل را به حداقل می رساند و از این طریق ظاهر شدن خطوط نازک و لکه های تیره روی پوست را به تاخیر می اندازد.

معرفی کرم های مرطوب کننده نیوآ

اگر واقعا بخواهیم بدانیم کرم مرطوب کننده چه مارکی خوبه بهتر است سری به محصولات برند nivea بزنیم ؛ برند نیوآ که متعلق به شرکت آلمانی بایرسدورف است؛ در سال 1882 توسط داروسازی به‌ نام کارل پاول بایرسدورف تأسیس شد و از با سابقه ترین و مشهورترین شرکت ها و برندهای جهان در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که محصولات با کیفیتی را تولید می کند.
از مهم ترین مزیت خوب محصولات این برند می توان به رطوبت منحصر به فرد و عطر و رایحه متمایز محصولاتش اشاره کرد که محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارد.
علاوه بر این فرمول ملایم و سبک این کرم ها سریع جذب پوست شده و هیچگونه حس چربی و چسبندگی در پوست به جا نمی گذارد.
مرطوب کننده های نیوآ ضمن تغذیه پوست صورت، آن را نرم و مرطوب می کند و اثر آن تا 24 ساعت باقی می ماند و از این طریق نرمی بی نظیری در پوست به وجود می آورند.

توصیه های مهم برای استفاده

  • قبل از مرطوب کردن صورت حتما صورتتان را با شوینده مناسب با نوع پوست خود بشویید و پوستتان را کاملا تمیز کنید.
  • لایه نازکی از محصول را به پوستتان بمالید و با حرکات رو به بالا و به آرامی پوستتان را ماساژ دهید. این کار باعث افزایش جریان خون می شود.
  • بهترین زمان استفاده از این کرم ها بعد از استحمام و وقتی است که پوستتان کاملا تمیز است.
  • برای مرطوب نگه داشتن پوست حساس و نازک اطراف چشم، محصولات مخصوص تهیه کنید.
  • دست یابی به بهترین نتیجه به دو عامل اتنخاب کرم مناسب با جنس پوست و زمان صحیح استفاده از آن بستگی دارد.

سخن آخر

اگر واقعا به این فکر هستید که در بین تنوع عظیم کالا کرم مرطوب کننده چی بخرم ؟! پیشنهاد ما انتخاب محصولاتی است که علاوه بر اینکه از لحاظ کیفیت کالا امتحان خود را پسداده اند سازگار با انواع پوست چرب، نرمال و … باشد که پیشنهاد مجموعه زز زاگرس از میان برندهای معروف نیوا، گارنیر، آرکو می باشد.

مطالعه مقاله: خواص وازلین برای پوست مو و ناخن

مطالعه مقاله: پاک کردن آرایش صورت با 6 روش خارق العاده

دیدگاه‌ها ۲

کد تأیید با موفقیت ارسال شد